X

Üdvözöljük webáruházunkban!

Rendelése leadásához lépjen be felhasználói fiókjába vagy regisztráljon oldalunkra!

Google regisztráció

Elfelejtettem a jelszavam

A terméket sikeresen hozzáadta! Kosár megtekintése.

Takács Marianna

PD-917 - Barangolás betűországban – Munkafüzet a nagybetűk írására

44 oldal | 200 mm x 280 mm | 140 g

895 Ft

kosárba

Az írás jelrendszerének elsajátítása a kis- és nagybetűk biztos ismeretéből és szabályos leírásából, illetve az írott betűk összekapcsolásából áll. A nagybetűk tanítása a kisbetűknél már megismert analógia szerint történik. A betűk tanításának sorrendje igazodik a kisbetűékhez, ugyanúgy figyelve arra, hogy az alakilag hasonló betűk távol kerüljenek egymástól.

A munkafüzet feladataiban a fő hangsúly az írás jelrendszerének elsajátítása mellett lassan áttevődik az eszközszintű íráshasználat előkészítésére, bevezetésére, gyakorlására, valamint a helyesírási, nyelvhasználati és nyelvhelyességi ismeretek megalapozására. Gyakoroltatja a mondatok nagy kezdőbetűvel történő írását, valamint a személynevek, és az állatnevek helyesírását.

A kognitív funkciók fejlesztése ebben a szakaszban is elengedhetetlen. A differenciálás fontossága itt még inkább előtérbe kerül. Minden esetben fontos, hogy írás előtt kimondassuk a gyerekkel a szavakat. Hívjuk fel a figyelmét az esetleges kiejtési, helyesírási nehézsédekre! Buzdítsuk arra a gyermeket, hogy írás közben szótagolva mondja, amit leír! Az esetlegesen megjelenő hibákat azonnal korrigáljuk, így elősegítjük és támogatjuk a biztos és olvasható kézírás elsajátítását és készségszintű alkalmazását.

A kiadványban lévő sokféle, érdekes feladat lehetőséget biztosít a gyermek egyéni szintjének megfelelő differenciálásra. Kellő motiváltsággal kialakul benne a kíváncsiság, az érdeklődés, a kitartás mely elvezetheti az alaposabb, elmélyültebb ismeretekig.

A kiadvány felépítése az érvényes központi tanterv haladási ütemét követi, így bármely tankönyv kiegészítője, gyakorlója lehet.

 

Címkék:

munkafüzet, 1. osztály, hanganalízis, hármas vonalrendszer, írás, betű, betűtanulás, betűírás, kisbetű, kisbetűk írása, nagybetű, nagybetűk írása, írott betű, betűkapcsolat, betűsor, betűrács, ábécé, szóértés, szólánc, szótag, szókapcsolat, szavak, mondat, mondatértés, olvasás, gondolkodás, kognitív funkció pl. síkbeli tájékozódás, jobb-bal iránydifferenciálás, azonosságok keresése, analízis-szintézis

  • 1. osztály
  • munkafüzet

Mutass többet

Mutass kevesebbet