X

Üdvözöljük webáruházunkban!

Rendelése leadásához lépjen be felhasználói fiókjába vagy regisztráljon oldalunkra!

Google regisztráció

Elfelejtettem a jelszavam

A terméket sikeresen hozzáadta! Kosár megtekintése.

Batáné Murányi Erika–Kis Gyuláné–Koncz Antónia–Takács Marianna

PD-330 - Ugróiskola – Előkészítő munkafüzet az olvasás, írás tanulásához

104 oldal | 200 mm x 280 mm | 273 g

1 350 Ft

kosárba

Az írás és az olvasás az ember két kulcsfontosságú képessége. A tanulásuk kezdetén az alapkészségek fejlettsége meghatározó. Minél biztosabbak az alapkészségek, annál kevesebb nehézségre és elakadásra lehet számítani a gyermek írása, olvasása során. Az alapkészségek fejlesztése során történik a gyermek helyes írásszokásainak kialakítása, az írástechnika és a rendezett kézírás megalapozása, valamint az írás jelrendszerének differenciált elsajátítása.

A kiadványban lévő gyakorló feladatok ezeket a képességeket erősítik, valamint rendkívül fontos a betűket alkotó betűelemek begyakoroltatása, és a hármas vonalrendszerben való elhelyezésük. Csak azokat a betűelemeket tanítjuk amelyek a legtöbb betű alkotóelemei, ilyenek az álló egyenes, a horogvonal, az alsó ívelésű csészevonal, a felső ívelésű csészevonal, a kör, a felső hurkolású fecskevonal és az alsó hurkolású fecskevonal. Fő feladatunk a betűelemek kimunkált, és szabályos írása, automatizált vonalvezetése.

Így lépésről-lépésre közelebb kerülhet a gyermek, a betűk birodalmához. Biztosan fel tudja ismerni a betűket, fokozatosan gyakorlott lesz az olvasás előkészítésének terén is. A betűk írását folyamatosan egyeztetni kell az olvasás tanulásával. A sokféle érdekes feladat megoldása ügyesebbé, magabiztossá teszi a gyermeket, aki egyre nagyobb kedvvel végzi a kapott faladatokat.

A kiadványban szerepelnek az írás-olvasás készség-képesség fejlesztése mellett, olyan feladatok is, melyek a kognitív funkciók fejlesztését segítik pl. vonal- és iránykövető feladatok, jobb-bal iránykövetés, betűelem mátrixok, rajzos, színezős feladatok, vizuális figyelmet és emlékezetet fejlesztő gyakorlatok. Nagy hangsúlyt fordított a szerző a hanganalízis-, hangazonosítási feladatokra is.

A kiadvány felépítése az érvényes központi tanterv haladási ütemét követi, így bármely tankönyv kiegészítője, gyakorlója lehet.

Címkék:

munkafüzet, 1. osztály, hang, hangokra bontás, hangkeresés, hang helyének jelölése, hanganalízis, írás, betűelem, hármas vonalrendszer, betű, szóértés, szólánc, szótag, szókapcsolat, szavak, mondat, mondatértés, kognitív funkció pl. síkbeli tájékozódás, jobb-bal iránydifferenciálás, azonosságok keresése, analízis-szintézis, helyes ceruzafogás, megfelelő testhelyzet

 

  • 1. osztály
  • munkafüzet

Mutass többet

Mutass kevesebbet