X

Üdvözöljük webáruházunkban!

Rendelése leadásához lépjen be felhasználói fiókjába vagy regisztráljon oldalunkra!

Facebook regisztráció Google regisztráció

Elfelejtettem a jelszavam

A terméket sikeresen hozzáadta! Kosár megtekintése.

Nagy Adrienn–Takács Marianna

PD-932 - Az eredményes iskolakezdésért 2.

64 oldal | 200 mm x 280 mm | 169 g

1 395 Ft

kosárba

Iskola-előkészítő, képességfejlesztő feladatgyűjtemény a nagycsoportos óvodások részére készült, mely a sikeres és zökkenőmentes iskolakezdéshez ad segítséget. Nem könnyű az átmenet az óvodából az iskolába – de megkönnyíthető. Fontos, hogy mire a gyermek iskolába lép, a nem megfelelő részképességekből fakadó problémák megoldódjanak, mert így megelőzhetők a tanulási zavarok kialakulása.

 Négy kötetből álló könyvsorozatnak a második kötete, a beszédhanghallás, az írásmozgás és a szociális viselkedés részképességeket fejleszti, közel 250 feladattal. A feladatok tematikus összeállításánál szempont volt a játékosság, a fokozatosság, valamint az iskolai tevékenységek iránti érdeklődés felkeltése.

 Célzottan, az iskolaérettséghez szükséges alapkészségek tudatos számbavételével, rendszerezésével összeállított feladatok: a mássalhangzó-tévesztések kiküszöbölése, a magánhangzócserék oldása, a szópárok ejtése a füzet első részének gyakorló anyaga.  Ezek a feladatok a beszédhanghallás alapkészségek fejlesztését segítik.

 A második egység feladataiban az írásmozgás-koordináció kap központi szerepet, ahol a betűelemek írásával ismerkedhetnek meg a gyerekek. Az itt feldolgozandó balról-jobbra haladás, a ceruzavezetés, a vonalvezetés, az írásmozgás, a finommotorika, a másolás, a távolságtartás, a méretállandóság, a szem-kéz koordináció, a helyes ceruzafogás feladatok mind az írásmozgás képességét erősítik.

 A harmadik részben a szociális viselkedésfejlesztésé, azon belül az ismerkedés, a kapcsolatteremtés, a kapcsolattartás játékokkal kapja a fő hangsúly. Tanulságos mesék, történetek segítségével mutatnak rá a szerzők a helyes magatartásra, viselkedési formákra, törekedve a tartós figyelem fenntartására.

 A kiadvány feladatai jól alkalmazhatók egyéni illetve kiscsoportos fejlesztésre, valamint az életkor szerinti következetes önálló gyakorlásra. A kötetben alkalmazott játékos jelek segítenek a három fő fejlesztési terület közötti könnyű eligazodásban, megkülönböztetésben.

 Ajánljuk azoknak a szülőknek, pedagógusoknak, akik segíteni szeretnék a gyermekek munkáját, de ahhoz is ragaszkodnak, hogy hasznos időtöltés mellett izgalmas, ám mégis gondolkodtató feladatokkal találkozzanak a leendő kisdiákok.

 Cimkék::

iskola-előkészítő, képességfejlesztő, foglalkoztató, feladatgyűjtemény, 5 éves, 6 éves, 7 éves gyerekek, óvoda, nagycsoportos óvodás, iskola, beszédhanghallás, írásmozgás, vonalvezetés, balról-jobbra haladás, szem-kéz koordináció,  finommotorika, helyes ceruzafogás, szociális viselkedés, egyéni fejlesztés, önálló munka, óvodapedagógus, óvónő, logopédus, gyógypedagógus, fejlesztő pedagógus, tanító, szülő

  • óvoda
  • feladatgyűjtemény

Mutass többet

Mutass kevesebbet