Üdvözöljük webáruházunkban!
Rendelése leadásához lépjen be felhasználói fiókjába vagy regisztráljon oldalunkra!
68 oldal | 200 mm x 280 mm | 178 g
1 395 Ft
Iskola-előkészítő, képességfejlesztő feladatgyűjtemény a nagycsoportos óvodások részére készült, mely a sikeres és zökkenőmentes iskolakezdéshez ad segítséget. Nem könnyű az átmenet az óvodából az iskolába – de megkönnyíthető. Fontos, hogy mire a gyermek iskolába lép, a nem megfelelő részképességekből fakadó problémák megoldódjanak, mert így megelőzhetők a tanulási zavarok kialakulása.
Az iskolakezdés előtt mindenkinek biztosan kell tudni 1-20-ig számlálni, elvárható a számjegyek felismerése 1-10-ig, valamint a pöttyminták, dominómintázatok (számképek) felismerése és összeillesztése. Továbbá a meglévő ismeretekből egy logikai lépéssel új ismeretek kikövetkeztetése.
Ez a négy kötetből álló könyvsorozatnak a harmadik kötete, ami a relációszókincs, az elemi számolás, és a tapasztalati következtetés részképességeket fejleszti tucatnyi érdekes, izgalmas, gondolkodtató feladattal. A feladatok tematikus összeállításánál szempont volt a játékosság, a fokozatosság, valamint az iskolai tevékenységek iránti érdeklődés felkeltése.
Célzottan, az iskolaérettséghez szükséges alapkészségek tudatos számbavételével, rendszerezésével összeállított feladatok: a térbeli viszonyok kifejtése, az igekötőkkel kifejezett cselekvések, az összehasonlítások, az időbeli viszonyok kifejtése a füzet első részének gyakorló anyaga. Ezek a feladatok a relációszókincs alapkészségek fejlesztését segítik.
A második egység feladataiban az elemi számolás fejlesztése kap központi szerepet, ahol a számlálás, a számképfelismerés, a műveletek végzése képekkel és eszközökkel, a matematikai relációk és a síkidomokkal végzett gyakorlatok kapnak hangsúlyt.
A harmadik részben a tapasztalati következtetés fejlesztése a cél. Ezekhez a feladatokhoz a szerzők az iskola-óvoda, az állatvilág és az évszakok témakörét használták fel.
A kiadvány feladatai jól alkalmazhatók egyéni illetve kiscsoportos fejlesztésre, valamint az életkor szerinti következetes önálló gyakorlásra. A kötetben alkalmazott játékos jelek segítenek a három fő fejlesztési terület közötti könnyű eligazodásban, megkülönböztetésben.
Ajánljuk azoknak a szülőknek, pedagógusoknak, akik segíteni szeretnék a gyermekek munkáját, de ahhoz is ragaszkodnak, hogy hasznos időtöltés mellett izgalmas, ám mégis gondolkodtató feladatokkal találkozzanak a leendő kisdiákok.
Címkék:
iskola-előkészítő, képességfejlesztő, foglalkoztató, feladatgyűjtemény, 5 éves, 6 éves, 7 éves gyerekek, óvoda, nagycsoportos óvodás, iskola, relációszókincs, térbeli viszonyok kifejtése, igekötőkkel kifejezett cselekvés, összehasonlítás, időbeli viszonyok kifejtése, elemi számolás, számlálás, számképfelismerés, műveletek végzése képekkel és eszközökkel, matematikai reláció, síkidomokkal végzett gyakorlatok, tapasztalati következtetés, egyéni fejlesztés, önálló munka, óvodapedagógus, óvónő, logopédus, gyógypedagógus, fejlesztő pedagógus, tanító, szülő
Mutass kevesebbet